רשת הביוטי המובילה בישראל "אפריל" מתחדשת ומשקיעה בעיצוב מחודש בסניפים

 אהלן חברים מה קורה? בטח ראיתם תמונות מההשקה המחודשת של אפריל בנתניה שהייתי בה:)

אז תדעו שרשת הביוטי אפריל, מחדשת את סניפי הרשת ברחובות ונתניה . הסניפים מתמקדים בקטגורית בשמי הנישה הייחודים אשר רשת אפריל מובילה כבר מעל עשור, לצד מותגי הבישום, האיפור והטיפוח המובילים ולצד המותגים הבלעדיים של הרשת כגון: הרמס, איב סאן לורן, קארבן, סטנדל, ז'אן פיובר, מגוון רחב של מותגי בוטיק בבישום כגון פרפיום דה מארלי, אניטיו, בונד נו. 9, קלין, טוקה ועוד.


בנוסף להתרחבות, הרשת החליטה על שינוי עיצובי וממתגת מחדש את הרשת בעיצוב חדשני בהשראת חנויות בוטיק מובילים בחו"ל. הקו העיצובי מודגש על ידי ריהוט בהיר, בשונה לשחור לבן הקיים כיום בסניפים. 

הסניפים ישתרעו על שטח של 100-120 מ"ר 


הסניף החדש בנתניה, נפתח בקניון השרון עם פוקוס על מותגי הנישה והיוקרה.





הסניף החדש ברחובות, נפתח בקניון עופר עם פוקוס על מותגי הנישה והיוקרה.


לרשת אפריל נכון להיום קיימים 43 סניפים בפריסה ארצית ואתר איקומרס


מירב אליהו, סמנכ"לית השיווק והסחר של רשת אפריל:  "חשוב לציין כי חלק מהשליחות שלנו כרשת ביוטי ייחודית, הינה להעניק בראש ובראשונה חוויית שירות ייחודית ללקוחותינו בסניפים, הן בעזרת ידע מקצועי של יועצות הרשת והן בעזרת חלוקת בקבוקוני התנסות בבושם / בקרמים. כמו כן, רשת אפריל מובילה גם בתחום בשמי הנישה, קטגוריה שתפסה תאוצה בעולם, זיהינו את הפוטנציאל הייחודי לפני למעלה מעשור ובכל שנה אנו משיקים מותגים בלעדיים שניתן למצוא רק בסניפי הרשת וכן גם נראות הקטגוריה בתצוגה מרהיבה בחנויות החדשות."


אפריל היא רשת הקוסמטיקה היחידה בישראל המתמחה במוצרי טיפוח פנים וגוף, איפור בישום סלקטיבי וטיפוח שיער. הרשת מציעה חוויית שירות וייעוץ מקצועי, לצד פתרונות קוסמטיקה ויופי נגישים לכל כיס. ב -43 חנויות ברחבי הארץ ובאתר און-ליין, ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרי קוסמטיקה ומותגי בישום מהמובילים בעולם, כמו גם מותגי על בינלאומיים בבלעדיות, ביניהם: הרמס, איב סאן לורן, קארבן, סטנדל, ז'אן פיובר, מגוון רחב של מותגי בוטיק בבישום כגון פרפיום דה מארלי, אניטיו, בונד נו. 9, קלין, טוקה ועוד 

בהשקה למדתי על המותג השוודי פנה דורה עם תשעה ריחות המייצגים את החיים הציבוריים בשבדיה עם עצים ריחניים, מים, שווקים, פאבים, רחובות ויערות הנשפכים לתוך בקבוק בצורת ראש של צבי מלכותי וגאה, המייצג את חיות הבר השבדיות.

הרחתי כמה מהריחות והם נעימים מאוד מאוד



אז שווה לבקר בסניפים:)

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הבלוג החדש שלי - אותו השם - כתובת שונה :)

דיל בקובבא- שירות הזמנת אוכל ביתי

"משומשו" משיקה חמאה טבעונית חדשה ומהפכנית:ממרח בטעם חמאה מופחת שומן