לקראת החורף אסם-נסטלה משיקה מיני קרוטונים מיקס ארבע טעמים: מקסיקני, שום בצל, ים תיכוני וקמח מלא

 היי חברים:) השבוע הכנתי מרק !

מכירים את זה שאתם מכינים מרק רק בשביל הקרוטונים? אז ככה אני...

החורף מתקרב ואיתו המרקים המגוונים. בישראל נרשמת חיבה יתרה למרק והצרכן הישראלי מכין עשרות סוגי מרקים במהלך החורף. כדי לגוון את החוויה אנחנו משתמשים בקרוטונים או תוספים אחרים שיעניקו עומק, טעמים נוספים וקראנצ'יות למרק. 


 



קטגוריית הקרוטונים בישראל גדלה ב 27% בשנתיים האחרונות, ונמכרת במיוחד בחורף - פי שתיים מחודשי הקיץ. הצרכן הישראלי אוהב לצרוך אותם בצורה יומיומית, מגוונת ורחבה יותר, אם במרקים או בסלטים מגוונים בשילוב ירקות חיים או מבושלים ואפילו פירות.


 


לקראת החורף הקרוב, אסם-נסטלה משיקה מהדורת חורף קולינרית טעימה ומנחמת במיוחד של מיני קרוטונים MIX בארבעה טעמים מנצחים לשילוב נהדר: מקסיקני, שום בצל, ים תיכוני וקמח מלא.


 


קרוטונים מיקס בטעמים הם מוצר ייחודי מתובל בטעמים אהובים ומתאפיין במרקם פריך ומתאים כתוספת מגוונת ומשביעה לכל סוג של מרק, סלט ירקות טריים או מבושלים, וגם כנשנוש. המוצר עומד ברפורמת המזון ואינו מסומן


 


לדברי עידו שני, מנהל הפעילות של חטיבת הקולינריה באסם-נסטלה: "אסם נסטלה גאה להשיק את מיני קרוטונים מיקס בארבעה טעמים מנצחים וטעימים. הקרוטונים יעניקו גיוון לכל מרק או סלט ויוסיפו חוויה מגוונת, מרקם קראנצ'י וטעם ייחודי. הקרוטונים איכותיים ופריכים במיוחד ועשויים מבצק שנאפה במיוחד עבורם, לשמירה על הפריכות לאורך זמן".


 אהבתי ממש! מחכה לטעום את שאר הטעמים!


להשיג ברשתות השיווק


בהשגחת הבד"ץ עדה חרדית



 


 


 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הבלוג החדש שלי - אותו השם - כתובת שונה :)

דיל בקובבא- שירות הזמנת אוכל ביתי

"משומשו" משיקה חמאה טבעונית חדשה ומהפכנית:ממרח בטעם חמאה מופחת שומן