מותג השיער אינדולה ישראל משיק סדרת מוצרים חדשה העשויה 97% מאריזה ממוחזרת!

 היי חברים מה קורה?יש לי חדשות בשבילכם-  מותג השיער אינדולה ישראל  יצא בצעד משמעותי לטובת איכות הסביבה ומשיק סדרת מוצרים חדשה ACT NOW אשר מבוססת על פורמולות עם רכיבים טבעיים  ללא מלחים שמנים מינרלים סולפטים סיליקונים וצבעים מלאכותיים משווקים באריזה ממוחזרת ב- 97% שניתנת למחזור באופן מלא. מהלך זה נעשה בשיתוף עם בנק הפלסטיק העולמי שנלחם בזיהומים סביבתיים ונמצא בראש המלחמה לעצירת הזיהום הסביבתי מחומרי הפלסטיק

מותג השיער הבינלאומי אינדולה משיק מגוון מוצרים לטיפוח ועיצוב השיער אשר מותאמים לדור החדש של צרכנים מודעים. המגמה והרצון של כולנו על שמירה של מה שקיים, הפכה עבור אנשים רבים לדרך חיים ומתוך ההבנה הזאת המותג פיתח קו מוצרים אשר מבוססים על רכיבים טבעיים תוך שימוש באריזות מחומרים הניתנים למחזור. מותג השיער אינדולה ונבחרת מעצבי השיער שלה בכל העולם ועכשיו גם כאן בישראל מצטרפים "למלחמה" יחד כקהילה מאוחדת במטרה לשמור על כדור הארץ מפני תהליכי זיהום הסביבתיים, על כל מוצר שנמכר נמנעים מהשלכה של שני בקבוקי פלסטיק שמזהמים את הסביבה כשהמטרה היא לאסוף 1.5 מילון בקבוקי פלסטיק בשנה הראשונה. ישראל נחשבת בין המדינות הראשונות להשקת המהלך של מותג השיער אינדולה בעולם. במסגרת השינוי, המותג יטמיע אצל כל לקוחותיו את חשיבות המחזור במטרה לקדם אג׳נדה של קיימות וצמצום השימוש בפלסטיק.

השבוע נכחתי באירוע מהמם כמו שבטח ראיתם בפייסבוק ובאינסגרם- והכל לרגל ההשקה החדשה



סדרת ACT NOW החדשה מונה מגוון רחב של מוצרים בסדרה: טיפוח, חפיפה, עיצוב והגדרה, טקסטורות, ״פיניש״, כלל המוצרים עשויים מנוסחאות עדכניות, פורמולה טבעונית, רכיבים טבעיים בין היתר תמצית זרעי צ׳יה ושמן אבוקדו. טווח ממוצע המחירים נע בין: 89₪-229₪

ניתן יהיה לרכוש את מוצרי הסדרה במספרות ברחבי הארץ כאשר מותג אינדולה מעניק ללקוחות 20% הנחה במעמד הקניה הראשונה בסלון. הלקוחה תתבקש לסרוק QR קוד שיהיה מפורסם במספרות שיציעו למכירה את המוצרים והיא תוכל לממש במקום ללא תנאי את ההנחה המיוחדת. 

המודעות לאיכות הסביבה גברה ואיתה גם הביקוש למוצרים ברי קיימא. המאבק בזיהום פלסטי, מגמת ההתחממות הגלובלית ושמירה על כדור הארץ הם בראש מעייניהם של האוכלוסייה בכל מקום בעולם מתוך ההבנה הזו המותג שם דגש על חשיבות ומשמעות לנושאי איכות הסביבה.

מומלץ:)


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הבלוג החדש שלי - אותו השם - כתובת שונה :)

דיל בקובבא- שירות הזמנת אוכל ביתי

"משומשו" משיקה חמאה טבעונית חדשה ומהפכנית:ממרח בטעם חמאה מופחת שומן