הלבנת שיניים ביתית בכללית סמייל

 אהלן חברים, מה קורה? בשבועיים האחרונים התנסיתי בהלבנת שיניים דרך קופת החולים שלי- הכללית.הגעתי לכללית סמייל בנתניה- במגדל עיר ימים והתחלתי:)

התהליך הוא פשוט: אנחנו מגיעים לרופא השיניים, הוא בודק האם השיניים יכולות לקבל את החומר( אסור שיהיו חורים ) ואם הכל תקין מבצעים מדידות לסד:)

אחרי כשבוע הסד מוכן, מקבלים ג'ל שמבהיר את השיניים והדרכה. ההלבנה שאני עשיתי בדרך כלל לוקחת שבוע אך אני חוויתי כאבי חניכיים וגרון- כנראה כי בלעתי קצת חומר- אז עשיתי הפסקה של יום בין הרכבת סד אחד לשני..

זן הערכה שמקבלים:


וכך נראיתי לפני ההלבנה:


בכל יומיים השיניים התבהרו עוד קצת ועוד קצת, זה לא היה מורגש כל כך בהתחלה אבל עכשיו אני רואה שינוי, תראו גם אתם:

אז נכון, התהליך לא קל , השיניים , החניכיים והגרון כואבים אפילו עד עכשיו- אבל שווה! פגשתי בכללית סמייל במגדל עיר ימים בנתניה את ד"ר שרון בלפר המדהימה, שליוותה אותי בתהליך וצוות המרפאה אדיב וקבע לי תורים מהירים לשיננית ולכל הטיפולים לפני התהליך:)

בקצרה- מומלץ מאוד- ויש גם הנחות לבעלי כללית פלטינום !





תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הבלוג החדש שלי - אותו השם - כתובת שונה :)

דיל בקובבא- שירות הזמנת אוכל ביתי

"משומשו" משיקה חמאה טבעונית חדשה ומהפכנית:ממרח בטעם חמאה מופחת שומן