טראק קלאב – חיית שטח חדשה - אטרקציה חדשה לכל המשפחה !

 היי חברים מה שלומכם ? בשבוע שעבר נסענו לצפון הרחוק לחוויות שלא יישכחו :)

התחלנו את היום החם בטיולי שטח בנהיגה עצמית לכל המשפחה על כלי השטח החדש טראק קלאב -  כדי לחוות את הסוואנה הישראלית מהשטח. הטראק קלאב נמצא בשטח של אבוקיאק- אליו חזרנו אחר כך.


צילום: אבוקיאק אלבום

כלי השטח החדש - טראק קלאב ,מתמודד ללא קושי עם תנאי שטח קשים בזוויות תלולות ומאפשר ביצועים נהדרים. כל מי שאינו חובב שייט, או מעדיף להנות מהטבע כשהוא יושב בבטחה על 4 גלגלים ושולט בהגה – נהיגת השטח עם טראק קלאב תפור עליו. הטיול מתחיל במתחם  אבוקיאק בלב פארק הירדן , ונמשך כשעה ורבע . המסלול עובר דרך שדות החיטה ומטעי המנגו של יישוב אלמגור , חוצה את נחל הזאכי , ממשיך לשמורת הבטחה  הנמצאת בשיפולי הכנרת בתוואי הסוואנה הישראלית ומשם חזרה לפארק הירדן. לנקודת ההתחלה.  הטיול בנהיגה עצמית ,עד 4 אנשים בטראק קלאב. המסלול מתאים מגיל 3 ומעלה ומלווה במדריך מוסמך. 



עלינו כל המשפחה- כולל אלה בת ה4 , על הטראק קלאב וואללה היה כיף! כדי להגן על העיניים מאבק  מומלץ לשים את המשקפיים שמקבלים או משקפי שמש, עשינו עצירה במים והשתכשכנו עד הרגליים -ממש עצירת התרעננות כיפית:)



לפני או אחרי נהיגת השטח מומלץ ורצוי לשלב שייט משפחתי בקיאקים או סירות. מסלול השייט נפתח בנקודת השילוח באבוקיאק בלב פארק הירדן עד מבואות הכנרת. המסלול ירוק ושופע צמחיית נחלים עבותה. אורכו של הנתיב 3.5 ק"מ. זמן משוער של המסלול: שעה ורבע כולל תדריך וליווי של אנשי צוות אבוקיאק. האווירה הקסומה והכנרת בקצה הופכים את החוויה לייחודית במינה כששכשוך המים וציוץ הציפורים מלווה אותו לאורך המסלול. במהלך השייט ניתן לפגוש בצבי מים, דגים למיניהם ומגוון רחב של בעלי כנף סביב. 



אגב, חובבי הטבע והאקסטרים לייט מוזמנים לשייט בוטיק ב"סוואנה הישראלית" באזור הפראי של הכנרת. נקודת המפגש ותחילת השייט הינה דרומית לגשר אריק. אל הלגונות המחברות בין הירדן לכנרת. תדריך קצר ולבישה של חליפות הצלה, נכנסים לקיאק הזוגי ומתחילים לחתור. משך המסלול כ- 2.5 שעות ומלווה במדריך מוסמך מטעם אבוקיאק. לא צריך ניסיון קודם או ידע בחתירה, פשוט מכניסים את המשוט למים, ונותנים לשקט להוביל אתכם. אורכו של המסלול כ-4.5 קילומטרים  בקיאק זוגי ומתאים לגילאי 8 ומעלה בתיאום מראש בלבד.




אבוקיאק שייט קיאקים וסירות בין הירדן לכנרת : >> https://www.abukayak.co.il/

מומלץ ביותר:) היה כיף!




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הבלוג החדש שלי - אותו השם - כתובת שונה :)

דיל בקובבא- שירות הזמנת אוכל ביתי

"משומשו" משיקה חמאה טבעונית חדשה ומהפכנית:ממרח בטעם חמאה מופחת שומן