הבילוי שלנו בשפיים:)

 אהלן חבר'ה מה קורה? בשבת האחרונה בילינו בפארק המים שפיים :)

מזמן לא נהננו כל כך! הבנות נהנו ברמה שהקטנה שלי נישקה אותי בתודה כל היום במים על זה שאנחנו שם! 

הגענו ב9:00 בערך , עם הפתיחה , התמקמנו מתחת לצל - לכל אחד מאיתנו היה כסא ויש באתר המוןןןן שולחנות לנוחיותכם , התמרחנו ונכנסנו למים:)


חשוב לציין שהמים חמים - לי זה היה קריטי להנאה - ממש בול בשבילי כי אני סובלת מקור ואם הם היו קרים פשוט לא הייתי נכנסת. הבריכות מחוממות וזה כל כך חשוב לחוויה.

בטח ראיתם את הסרטוניםשהעליתי בפייסבוק- המגלשות שם אדירות ויש מגלשות לכל גיל!


יש מגלשות קמיקאזה, קרייזי קונס,מגלשות רייסר, שייט אבובים לגובה 1.20 ומעלה,  מגלשות סופה, מסלול סלאלום, מסלול פנטזיה ןלקטנים יותר יש גם המון אפשרויות: מתחם הפיראטים לגילאי 2-9 , ג'ונגל ובריכות ענקיות :)



יש כמובן מסעדות ומזנונים - הכל מהכל- אנחנו קנינו שם גלידות שהילדות לא רצו לסיים כי ממש רצו לחזור למים ולכיף:)

החנייה חינם והמקום לא עמוס כלל! ועוד היינו בשבת - בקושי היו תורים למתקנים .

בריכת הגלים כייפית ולכל הגילאים- כולם נהנו ממנה


בקיצור, אתם חייבים חייבים לנסוע לפארק המים שפיים- רק 12 דקות מתל אביב, לי מנתניה היה קל"ב 

כרטיסים מוזלים אפשר למצוא גם באתר וגם דרך כרטיסי האשראי השונים:)

לרכישה אונליין באתר: https://waterpark.co.il/#pglobal-datepicker



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הבלוג החדש שלי - אותו השם - כתובת שונה :)

דיל בקובבא- שירות הזמנת אוכל ביתי

"משומשו" משיקה חמאה טבעונית חדשה ומהפכנית:ממרח בטעם חמאה מופחת שומן