הביקור שלנו באינדירה

 אהלן חברים מה קורה? וואו תקשיבו, אמנם בעלי רונן הודי ואני רגילה למאכלים האלו- אבל מסתבר שלכל עיר בהודו יש מאכלים שונים :) אז יצא שחוויתי טעמים חדשים ונהדרים באינדירה התל אביבית.

הגענו עם הבנות, חשוב קודם כל להזמין מקום מראש כי המסעדה מאוד מאוד טובה ועלו על זה:) כל התל אביבים מכירים  ואוהבים.. למדנו קצת היסטוריה מהמלצרים החמודים שדיברו אנגלית: מלוין מוריס, הבעלים ומייסד המסעדה הקים אותה בצעירותו בשנת 91׳, אחרי שעלה לארץ לבדו מקולקטה שבמזרח-צפון הודו. 


מאז המסעדה עברה הרבה גלגולים וכיום מנהל ביחד עם בנו יניב מלצרים, טבחים ועוזרי מטבח עם ותק של למעלה מעשר שנים במסעדה. אפשר להבין שהיא מסעדה שונה בתרבות האוכל הישראלי והיא כאן כדי להישאר. במסעדת אינדירה ניתן למצוא מגוון מנות ענקיות בשריות, צמחוניות ואפילו טבעוניות שמתאימות ל-sharing. 


אנחנו הזמנו מיקס מנות ראשונות נהדרות שכללו בטטות ובצל בציפוי פריך וכנפיים טעימות שגם הן היו פריכות. 

לעיקריות הזמנו עוף ובקר בקארי ואני אתן לתמונה לדבר בעד עצמה. היה פשוט מושלם


לקינוח קיבלנו צ'אי הודי- עם חלב- אני מנסה לשחזר אותו בבית מאז :) וגם גלידות פיסטוק 


המנות מוגשות עם לחם שום חם שכדאי לאכול במקום :) וכמובן שיש גם מנות לילדים אם הם פחות התחברו, שלי ממש אהבו!




אינדירה - חווה הודית אותנטית 

שאול המלך 4 (מתחם לונדון מיניסטור), תל אביב


א – ה 12:00 – 22:30, ו – שבת 13:00 – 23:00

ארוחות עסקיות: א – ו 12:00-17:00


03-6954437

052-9665505


https://www.indira.co.il/

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הבלוג החדש שלי - אותו השם - כתובת שונה :)

דיל בקובבא- שירות הזמנת אוכל ביתי

"משומשו" משיקה חמאה טבעונית חדשה ומהפכנית:ממרח בטעם חמאה מופחת שומן