"טבע האוכל" פנינת קסם בלב כפר סבא

 אהלן חברים:) בשבוע שעבר ביקרנו במסעדה טבעונית ממש על וייצמן בכפר סבא :)

למסעדה קוראים "טבע האוכל" ובחרנו לנו מנות ראשונות, עיקריות וקינוח .


צוות המקום המליץ לנו על קובה בורגול , כמובן שהם צדקו - הקובה מלווה בטחינה וממש חשבנו שהיא כן ממולאת בבשר אבל כמו שציינתי, זה בורגול טעים:)

המנה מספיקה לשניים והמשכנו הלאה לעיקריות:

רונן בחר כמובן בשווארמה טבעונית לצד סלט טעים וציפס, הכל מגיע עם חמוצים וטחינה- טעמתי מהמנה שלו והיא אלוהית! 


שמתי לב שהמנות ממש מפנקות , הכל מוגש בשפע, מנות גדולות שמצדיקות את המחיר וזה חשוב.

אני עצמי הזמנתי מנת קארי ירקות מדהימה, אני ממש שוקלת להפוך לטבעונית עם הטעמים האלה:


תראו איזו צבעוניות :)

איזה צוות נהדר יש ל "טבע האוכל " , אני חושבת שהם הכינו לנו את הפרוזן יוגרט הטעים ביותר שאכלתי מימיי, והזכיר לי את טעמי הילדות של הפרוזן בנתניה :)


אגב , מאחר והמסעדה נמצאת ממש בוייצמן 140 על הכביש, ניתן גם לקבל שירות עד הרכב ללא צורך בתשלום על החנייה:)

במסעדה אפשר למצוא גם חומוס טוב ומקרר עם הממרחים הטבעוניים הטעימים ביותר שיש!

התבשילים הרגישו ממש טריים וללא חומרים משמרים, ממש אהבנו ונחזור שוב.

טבע האוכל, וייצמן 140, כפר סבא

להזמנות ומשלוחים: 077-4504201


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הבלוג החדש שלי - אותו השם - כתובת שונה :)

דיל בקובבא- שירות הזמנת אוכל ביתי

"משומשו" משיקה חמאה טבעונית חדשה ומהפכנית:ממרח בטעם חמאה מופחת שומן