סקירת אזניות אלחוטיות anker

 אהלן חברה מה קורה? אז קיבלתי לסקירה את האזניות האלחוטיות של אנקר, שנמצאות כאן ממש בקישור הזה: אזניות

האזניות משמשות אותי לדיבור בטלפון וגם מדי פעם להליכות ושמעו, אין סאונד כזה! השיחות עוברות לי סבבה, גם בצד השני שומעים אותי מצויין, והחברה מבטיחה עד 25 שעות האזנה:)



גם לצפייה בנטפליקס באנייה הן התאימו לי , כך לא הפרעתי לבעלי היקר בחדר :)


הן מגיעות בתוך קייס כזה מגניב עם אקסטרה רפידות למקרה שאתם משאילים את האזניות למישהו ובא לכם לשמור על היגיינה, וגם עם כבל טעינה טייפ סי.


לסיכום, האזניות נוחות, נותנות צליל ברור ויציב, נראות טוב וזה בעצם כל מה שאני צריכה:) המשלוח מהאתר גם מהיר אז יאללה תוסיפו לעגלה !

המוצר התקבל לסקירה:)

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הבלוג החדש שלי - אותו השם - כתובת שונה :)

דיל בקובבא- שירות הזמנת אוכל ביתי

"משומשו" משיקה חמאה טבעונית חדשה ומהפכנית:ממרח בטעם חמאה מופחת שומן