מנו ספנות- ההרשמה לעונה הבאה נפתחה!

 היי חברים מה קורה? כמעט בכל שנה, חוץ מהקורונה, אנחנו שטים עם מנו :) השנה חיכיתי עד שחובת המסיכות והבדיקות תרד, כי לא היה לי כח לעשות בדיקות ל 4 אנשים ולשלם, אז שטנו ב20.11, כשהעונה הולכת להיגמר:)

למה אנחנו אוהבים לשוט? בקצרה, המחיר! שילמנו 4000 שח ל 4 לילות של הכל כלול, פלוס אפשרות להיות בחו"ל ולהינות ממלון צף, שכולל גם ניקיון חדרים 3 או 4 פעמים ביום! יותר יקר לנו להישאר בבית...אז אנחנו מתלהבים :) הפעם לקחנו את קומה 8 ולא , לא הרגשנו תנודות ואנחנו כבר בחורף. יש נענוע קל מהגלים שהוא ממש מרגיע וכיפי:)

החדרים קטנים מאוד לרמת המחיר שלקחנו, אבל זה ממש לא משנה מאחר ואנחנו בקושי בחדר...כל היום היינו בהפעלות של הספינה, הפעלות לילדים וגם למבוגרים! משחקים, מועדון לילדים, הופעות בינלאומיות והרקדה מסביב לבריכה...תענוג.


החדרים מאובזרים בשמפו, מרכך וג'ל רחצה, מקלחת ושירותים כמובן! בכל פעם כשאנו יוצאים- חדרנית נכנסת לסדר - וכמובן שבסוף ההפלגה משאירים טיפ:)

ונעבור לאוכל!

יש 4 ארוחות ביום! אז הלכנו ל 3 מתוכן כי זה יותר מדי:) והבנות לא אכלניות כלל. יש מכל טוב הארץ והים, דגים, בשרים, מיץ תפוזים בבוקר, מעדנים לילדים, סלטים וקינוחים טעימים מפוארים והכללל כשר


כדאי בסוף ההפלגה להשאיר טיפ למלצרים, ההגשה אמנם עצמית אבל בארוחת הבוקר הם מוזגים קפה משובח או שוקו לילדים:)




אז זה הנוף שנשקף אלינו בעגינה השנייה ביוון


באנייה יש גם קזינו, שהפסדתי שם קצת כסף אבל חוויתי מאוד, חנות דיוטי פרי , בריכות, ג'קוזי וחדר משחקים שבו משאילים לכם רמיקוב וכל מיני משחקים מעניינים:)

בקיצור, כנסו לאתר מנו ספנות, ההרשמה החלה לעונת 2023 :)

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הבלוג החדש שלי - אותו השם - כתובת שונה :)

דיל בקובבא- שירות הזמנת אוכל ביתי

"משומשו" משיקה חמאה טבעונית חדשה ומהפכנית:ממרח בטעם חמאה מופחת שומן