בשורה ענקית לנשים: מודיבודי נמכרת גם בסופר פארם!

 היי חברות! אז ככה, אני כבר יותר משנה משתמשת בזמן המחזור בתחתונים המצוינים של מודיבודי. אני ישנה איתם ונשארת איתם יממה שלמה, מורידה , שוטפת במים קרים ומכניסה למכונה ב30 מעלות.

לא קניתי תחבושות כבר שנה! זה כל כך משחרר:) יש לי 3 זוגות ועד שאחד מתייבש השלישי כבר מוכן ללבישה:) צריך לזכור כמובן לכבס לפי הוראות השימוש במדוייק, ללא מרכך כביסה. וואללה חסך לי גם בזה.

הפעם שלחו לי לנסות את תחתוני הכותנה האורגנית שלהם, שאגב מתאים גם לבנות שסובלות מבריחת שתן. 


הם בעלי ספיגה גבוהה - וגם איתם ישנתי בלילה ללא חשש. כיבסתי אותם לפני השימוש הראשון והם ספגו נהדר, כמו שחשבתי שיקרה. אמנם התחתון יצא מעט מקומט אבל לשמחתי ספג הכל ויש לי זרימה חזקה:)

אז עכשיו התחתון נגיש לכולן קל"ב וללא דמי משלוח- בכל סניף סופר פארם ! כיף!

לאתר מודיבודי: מודיבודי


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הבלוג החדש שלי - אותו השם - כתובת שונה :)

דיל בקובבא- שירות הזמנת אוכל ביתי

"משומשו" משיקה חמאה טבעונית חדשה ומהפכנית:ממרח בטעם חמאה מופחת שומן